Ο Μάικ Τζονς, επιχειρηματίας από το Λος Άντζελες, πίστευε ότι η επιλογή ενός αυτόνομου ταξί για να φτάσει στο αεροδρόμιο θα ήταν μια καινοτόμα και ενδιαφέρουσα εμπειρία.

Ωστόσο, η πραγματικότητα αποδείχθηκε διαφορετική, όταν το όχημα της Waymo—της θυγατρικής της Alphabet, μητρικής εταιρείας της Google—άρχισε να κάνει κύκλους μέσα σε ένα πάρκινγκ στο Φίνιξ, αφήνοντάς τον παγιδευμένο.

Το ταξί, αντί να τον οδηγήσει στον προορισμό του, άρχισε να περιφέρεται ανεξέλεγκτο. «Ένιωθα σαν να μου έκαναν φάρσα», δήλωσε ο Τζονς στο CNN. Η κατάσταση έγινε ακόμα πιο περίεργη όταν το όχημα δεν σταματούσε και η ζαλάδα του επιχειρηματία άρχισε να επιδεινώνεται.

Μέσω του συστήματος του αυτοκινήτου, εκπρόσωπος της Waymo προσπάθησε να επικοινωνήσει μαζί του, δίνοντάς του οδηγίες για να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της εταιρείας και να επιλύσει το πρόβλημα. Ο Τζονς, ωστόσο, ήταν ήδη ανήσυχος: «Φοράω τη ζώνη μου, δεν μπορώ να βγω από το όχημα. Είναι χακαρισμένο; Μοιάζει σαν να είμαι σε ταινία», ανέφερε χαρακτηριστικά στο βίντεο που τράβηξε από το πίσω κάθισμα.

Παρά το απρόοπτο, ο Τζονς κατάφερε τελικά να φτάσει στο αεροδρόμιο, ευτυχώς λόγω καθυστέρησης της πτήσης του. Σύμφωνα με την Waymo, το περιστατικό οφειλόταν σε βλάβη λογισμικού που αντιμετωπίστηκε άμεσα.

Το περιστατικό αναδεικνύει τις προκλήσεις που εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν τα αυτόνομα οχήματα, παρά την πρόοδο της τεχνολογίας. Αν και η ιδέα ενός ταξιδιού χωρίς οδηγό είναι ελκυστική, περιστατικά όπως αυτό δείχνουν ότι υπάρχει ακόμα δρόμος για την πλήρη αξιοπιστία τέτοιων συστημάτων.

Για τον Μάικ Τζονς, η εμπειρία ήταν μάλλον αποτρεπτική. «Δεν ξέρω αν θα ξαναεπιλέξω αυτόνομο όχημα για ταξίδι στο μέλλον», δήλωσε, αφήνοντας ανοιχτό το ερώτημα για το αν οι αυτόνομες μεταφορές μπορούν πραγματικά να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού.

Leave a Comment

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

    Αφήστε μια απάντηση