Με μια καθηλωτική εμφάνιση στον Β’ Ημιτελικό του 69ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision, η Ελλάδα πήρε το εισιτήριο για τον μεγάλο τελικό του Σαββάτου. Η Κλαυδία, ερμηνεύοντας το τραγούδι «Αστερομάτα», κέρδισε τις εντυπώσεις, αποσπώντας θερμό χειροκρότημα στο στάδιο St. Jakobshalle της Βασιλείας, ενώ αποθεώθηκε στα social media.

Η σκηνική παρουσία φέρει την υπογραφή του Φωκά Ευαγγελινού, ενώ η Κλαυδία, πλαισιωμένη από τη Χριστίνα Καλιακάτσου, καθήλωσε το κοινό με τη φωνή και το συναίσθημά της. Η ομάδα πίσω από την παραγωγή περιλάμβανε επίσης τον Χρήστο Μαγκανά (video art), τους Deux Hommes (ενδυματολογία), τον Γιάννη Μουρίκη (σκηνικά) και τον Γιώργο Τέλλο (φωτισμούς), με τον Χρήστο Νικολάου στο πλευρό του σκηνοθέτη.

Το «Αστερομάτα», με στίχους των Arcade και μουσική των Arcade και της Κλαυδίας, περιλάμβανε βαθιά συμβολισμούς. Η πορεία της τραγουδίστριας προς έναν βράχο ενσάρκωσε την προσωπική διαδρομή προς το φως, ενώ η προβολή της Καρυάτιδας και το τελικό «άνοιγμα» σε έναν λευκό χιτώνα έκλεισαν την εμφάνιση με έναν δυνατό συμβολισμό ελπίδας και αναγέννησης.

Στον δεύτερο ημιτελικό, συνολικά 16 χώρες διεκδίκησαν μία θέση στον τελικό, ωστόσο μόνο δέκα τα κατάφεραν: Λιθουανία, Ισραήλ, Αρμενία, Δανία, Αυστρία, Λουξεμβούργο, Φινλανδία, Λετονία, Μάλτα και φυσικά, η Ελλάδα.

Αξίζει να υπενθυμίσουμε πως η περσινή νικήτρια Ελβετία και οι χώρες των Big-5 (Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο) έχουν απευθείας θέση στον τελικό.

Ο φετινός τελικός της Eurovision θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 17 Μαΐου και θα μεταδοθεί ζωντανά από την ΕΡΤ1, το Δεύτερο Πρόγραμμα 103,7, καθώς και από το ψηφιακό Eurovision Channel του ERTFLIX, με ταυτόχρονη μετάδοση στη νοηματική γλώσσα.

Στον σχολιασμό θα βρίσκονται ξανά η Μαρία Κοζάκου και ο Γιώργος Καπουτζίδης, ενώ η Τζένη Θεωνά θα ανακοινώσει τη βαθμολογία της ελληνικής κριτικής επιτροπής.

Από τον Α’ Ημιτελικό, είχαν ήδη εξασφαλίσει θέση οι χώρες:
Νορβηγία, Αλβανία, Σουηδία, Ισλανδία, Ολλανδία, Πολωνία, Άγιος Μαρίνος, Εσθονία, Πορτογαλία και Ουκρανία.

Leave a Comment

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

    Αφήστε μια απάντηση