Το ιστορικό brand της Cosmote φτάνει στο τέλος του, καθώς η Deutsche Telekom και η διοίκηση του ΟΤΕ αποφάσισαν την πλήρη υιοθέτηση του εμπορικού ονόματος «T». Η μετάβαση έχει ήδη δρομολογηθεί, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τον τηλεπικοινωνιακό κολοσσό στην Ελλάδα.

Από την ίδρυσή της το 1993, η Cosmote υπήρξε πρωτοπόρος στις ελληνικές τηλεπικοινωνίες. Ξεκινώντας ως η τρίτη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, κατάφερε να εξελιχθεί σε ηγέτη του κλάδου, προσφέροντας σταθερή και κινητή τηλεφωνία, διαδίκτυο και τηλεοπτικές υπηρεσίες. Το brand της Cosmote έγινε συνώνυμο της καινοτομίας και της εξέλιξης, αντικαθιστώντας το παλαιότερο όνομα του ΟΤΕ.

Η αλλαγή είναι μέρος της στρατηγικής της Deutsche Telekom να ενοποιήσει το brand σε όλες τις θυγατρικές της παγκοσμίως. Το λογότυπο «T» έχει ήδη αρχίσει να εμφανίζεται στον ιστότοπο της Cosmote, στις διαφημίσεις και στα δελτία Τύπου, ενώ ένα μεγάλο «T» κοσμεί την πρόσοψη του Μεγάρου του ΟΤΕ στη λεωφόρο Κηφισίας.

Μια από τις πιο χαρακτηριστικές κινήσεις για την καθιέρωση της νέας ταυτότητας είναι η μετονομασία του κλειστού γηπέδου μπάσκετ του ΟΑΚΑ σε «Telekom Arena», υπογραμμίζοντας την πρόθεση των Γερμανών να ολοκληρώσουν τη μετάβαση με κάθε επισημότητα.

Η μετάβαση στο «T» σηματοδοτεί το κλείσιμο ενός ιστορικού κεφαλαίου για την ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών. Παράλληλα, αποτελεί ένα βήμα προς την περαιτέρω ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της Deutsche Telekom στην Ελλάδα, διατηρώντας την τεχνολογική υπεροχή και την προσήλωση στην καινοτομία.

Leave a Comment

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

    Αφήστε μια απάντηση