Μια ακόμα διεθνής διάκριση για την Ελληνίδα τραγουδίστρια Klavdia, που έκανε περήφανη την Ελλάδα στη φετινή Eurovision, καθώς εμφανίστηκε σε τεράστιο billboard στην Times Square της Νέας Υόρκης, στο πλαίσιο της παγκόσμιας καμπάνιας Equal του Spotify.

«Μαμά, είμαστε στους Times Square», έγραψε συγκινημένη στην ανάρτησή της στο Instagram, μοιράζοντας τη χαρά της με τους χιλιάδες θαυμαστές της.

Η Klavdia επιλέχθηκε από το Spotify ως πρέσβειρα της καμπάνιας Equal για την Ελλάδα, με αφορμή το τραγούδι της «Συντρίμμια», που περιλαμβάνεται στο ήδη χρυσό άλμπουμ «Αστερομάτα» της Panik Records και Arcade Music — το οποίο έχει ξεπεράσει τα 55 εκατομμύρια streams.

Τι είναι η καμπάνια Equal

Η καμπάνια Equal του Spotify στοχεύει στην προώθηση και ενδυνάμωση των γυναικών στη μουσική βιομηχανία, δίνοντάς τους διεθνή προβολή και ίσες ευκαιρίες.
Στο πλαίσιο αυτό, η Klavdia κοσμεί το εξώφυλλο της playlist Equal Greece, ενώ το τραγούδι της εντάχθηκε και στη παγκόσμια λίστα Equal Global, πλάι σε κορυφαίες καλλιτέχνιδες από περισσότερες από 40 χώρες.

Η επιτυχία της αυτή αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα στη διεθνή της πορεία, επιβεβαιώνοντας ότι η Klavdia είναι ένα από τα πιο ανερχόμενα ονόματα της νέας γενιάς της ελληνικής μουσικής σκηνής.

Leave a Comment

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

    Αφήστε μια απάντηση