Η νέα Barbie δεν κρατά απλώς ένα αξεσουάρ – κρατά ένα μήνυμα. Η Mattel παρουσίασε την πρώτη Barbie με διαβήτη τύπου 1, μια κούκλα που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον διεθνή μη κερδοσκοπικό οργανισμό Breakthrough T1D, με στόχο την ευαισθητοποίηση και την εκπροσώπηση.
Ντυμένη με μπλε πουά μπλούζα και φούστα, που παραπέμπουν στα διεθνή σύμβολα για τον διαβήτη, η κούκλα φέρει στο χέρι της έναν αισθητήρα συνεχούς παρακολούθησης γλυκόζης (CGM), στερεωμένο με μια ιατρική ταινία σε σχήμα καρδιάς. Συνοδεύεται από αντλία ινσουλίνης, ένα smartphone με ειδική εφαρμογή CGM και φυσικά μια τσάντα γεμάτη “αναγκαία” για κάθε παιδί με διαβήτη.
«Για τα παιδιά που ζουν με διαβήτη τύπου 1 και συχνά δεν βλέπουν τον εαυτό τους στα παιχνίδια, αυτή η Barbie μπορεί να λειτουργήσει σαν καθρέφτης και σαν έμπνευση», δήλωσε η CEO της Breakthrough T1D UK, Κάρεν Άντιγκτον.
Η Barbie αυτή δεν είναι απλώς ένα νέο πρόσωπο στη σειρά, αλλά μια σημαντική υπενθύμιση ότι κάθε παιδί αξίζει να νιώθει ότι εκπροσωπείται. Όπως σημείωσε η αντιπρόεδρος της Barbie, Κρίστα Μπέργκερ, πρόκειται για «ένα ακόμη βήμα στην πορεία μας προς μεγαλύτερη συμπερίληψη».
Η συγκεκριμένη προσθήκη εντάσσεται στη σειρά “Fashionistas”, που περιλαμβάνει πλέον πάνω από 175 διαφορετικές Barbie, με κάθε είδους σωματότυπους, τόνους δέρματος, αναπηρίες και διαφορετικότητες: από κούκλες σε αναπηρικά αμαξίδια, μέχρι Barbie με σύνδρομο Down, λεύκη, προσθετικά μέλη και ακουστικά βαρηκοΐας.
Με αυτή τη νέα κούκλα, η Mattel δεν απλώς ακολουθεί τις εξελίξεις – τις οδηγεί.