Αναστάτωση έχει προκαλέσει και πάλι το γνωστό κατάστημα εστίασης στη Μύκονο, το οποίο βρίσκεται στο επίκεντρο κριτικής, καθώς πελάτες καταγγέλλουν έλλειψη διαφάνειας στον κατάλογο τιμών. Πολλοί αναρωτιούνται γιατί δεν ενημερώθηκαν για το κόστος των πιάτων, ενώ άλλοι υποστηρίζουν πως ο κατάλογος είτε δεν περιείχε τιμές είτε τις παρουσίαζε με παραπλανητικό τρόπο. Επιπλέον, αναφέρεται ότι κάποια προϊόντα, όπως τα καλαμαράκια, χρεώνονται βάσει κιλού, καθιστώντας αδύνατη την πρόβλεψη του τελικού ποσού.
Το περιστατικό έλαβε χώρα στο ίδιο κατάστημα που στο παρελθόν είχε απασχολήσει διεθνή μέσα για αντίστοιχες πρακτικές, αφήνοντας αρνητικό αποτύπωμα στη φήμη του νησιού και του ελληνικού τουρισμού γενικότερα. Τουρίστες που επισκέφθηκαν το μαγαζί ανέφεραν ότι κλήθηκαν να πληρώσουν 285 ευρώ για μια μερίδα θαλασσινά, χωρίς προηγούμενη σαφή ενημέρωση για το κόστος.
Το νέο αυτό συμβάν έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων στα κοινωνικά δίκτυα, με πολλούς να κάνουν λόγο για «παγίδες» σε τουριστικούς προορισμούς και να ζητούν πιο αυστηρούς ελέγχους, προκειμένου να διαφυλαχθεί η εικόνα της χώρας και η εμπειρία των επισκεπτών.
