Ένα ιδιαίτερο pop-up κατάστημα Netflix έκανε την εμφάνισή του στο Λονδίνο, πριν μεταφερθεί στο Μπέρμιγχαμ, προσφέροντας στους θαυμαστές των σειρών και ταινιών μοναδικά αναμνηστικά, κοστούμια και σκηνικά αντικείμενα.
Το κατάστημα, με την ονομασία «As Seen on Netflix», άνοιξε αρχικά για μία ημέρα στις 12 Οκτωβρίου στο Bethnal Green του Λονδίνου και στις 19 Οκτωβρίου μεταφέρθηκε στο The Bullring στο Μπέρμιγχαμ.
Ανάμεσα στα ξεχωριστά αντικείμενα που φιλοξενεί το κατάστημα είναι το τζιν της πριγκίπισσας Νταϊάνα (Elizabeth Debicki) από τη σειρά The Crown και το φόρεμα μαζορέτας της Joan (Annie Murphy) από το Black Mirror. Επίσης, διατίθενται σκηνικά όπως το ποδήλατο του Eric (Ncuti Gatwa) από το Sex Education και η γραφομηχανή της Emma Morley (Ambika Mod) από το συγκινητικό ρομάντζο One Day. Μάλιστα, ένας τυχερός θαυμαστής θα αποκτήσει το τζιν Levi’s που φορούσε ο Benedict Cumberbatch στον ρόλο του Vincent από το ERIC.
Παράλληλα με το φυσικό κατάστημα, οι φαν μπορούν να αποκτήσουν συλλεκτικά αντικείμενα μέσω μιας ηλεκτρονικής δημοπρασίας, η οποία ξεκίνησε στις 11 Οκτωβρίου και θα ολοκληρωθεί στις 21 του ίδιου μήνα. Ανάμεσα στα αντικείμενα προς πώληση είναι αυθεντικά χαρτιά της Lady Whistledown από το Bridgerton και ένα κάλυμμα κεφαλής της Penelope, που υποδύεται η Nicola Coughlan. Στη δημοπρασία περιλαμβάνεται και το σακάκι του Nick Nelson (Kit Connor) από τη χιονοπόλεμο σκηνή του Heartstopper, καθώς και αναμνηστικά από το ντοκιμαντέρ Beckham, όπως ένα μπλουζάκι Rolls Royce υπογεγραμμένο από τη Victoria Beckham.
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά αντικείμενα της δημοπρασίας είναι το πρωτότυπο μοντέλο της Molly από το Chicken Run: Dawn of the Nugget, ενώ για όσους θαυμαστές της Gillian Anderson, σκηνικά και κοστούμια από ρόλους της είναι διαθέσιμα τόσο στο κατάστημα όσο και διαδικτυακά. Μεταξύ αυτών, το μπλε κοστούμι που φορούσε ως Margaret Thatcher στο The Crown και ένα ξύλινο αντικείμενο από την ταινία Sex Education.
Τα αντικείμενα στο κατάστημα πωλούνται από 1 λίρα, ενώ οι διαδικτυακές προσφορές ξεκινούν από 9,99 λίρες, με όλα τα έσοδα να διατίθενται στη φιλανθρωπική οργάνωση για την ψυχική υγεία Mind. Η συνεργασία μεταξύ Netflix και Mind δίνει στους θαυμαστές την ευκαιρία να αποκτήσουν μοναδικά αναμνηστικά, ενώ υποστηρίζουν μια σημαντική φιλανθρωπική δράση.
Η Anne Mensah, αντιπρόεδρος του UK Content στο Netflix, δήλωσε: «Το “As Seen on Netflix” δεν είναι απλώς ένα κατάστημα, αλλά μια γιορτή για τις κοινότητες των θαυμαστών μας, που ενισχύει την αίσθηση του ανήκειν μέσω της αγάπης για τις ιστορίες».
Από την πλευρά της Mind, η διευθύνουσα σύμβουλος Sarah Hughes επεσήμανε τη σημασία αυτής της συνεργασίας: «Όταν θέματα ψυχικής υγείας εμφανίζονται στην οθόνη, μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους να κατανοήσουν τις δικές τους εμπειρίες.
Με αυτή την πρωτοβουλία, στοχεύουμε να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε όσους χρειάζονται βοήθεια».