Μία ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή μοιράστηκε η Αλεξάνδρα Νίκα μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, δημοσιεύοντας μια φωτογραφία με τα δύο παιδιά της και γράφοντας: «Τα πάντα μου».
Στο τρυφερό στιγμιότυπο, η Αλεξάνδρα Νίκα απολαμβάνει έναν περίπατο στον κήπο μαζί με τον γιο της, Βασίλη, τον οποίο κρατά στην αγκαλιά της, ενώ η νεογέννητη κόρη της, Μιράντα, ξεκουράζεται στο καροτσάκι της.
Ιδιαίτερα συγκινητική είναι και η εικόνα του μικρού Βασίλη να παρατηρεί την αδερφή του, σε μια οικογενειακή στιγμή γεμάτη τρυφερότητα.

Λίγες ημέρες μετά τη γέννηση της μικρής Μιράντας, η Αλεξάνδρα Νίκα είχε μιλήσει για την εμπειρία του τοκετού, δηλώνοντας πως όλα κύλησαν ομαλά και εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη της για την υγεία των παιδιών της.
Από την πλευρά του, ο σύντροφός της, ο Κωνσταντίνος Αργυρός, αποκάλυψε ότι βρέθηκε δίπλα της σε όλη τη διάρκεια του τοκετού, χαρακτηρίζοντας τη στιγμή μοναδική.
Το ζευγάρι έχει αναφέρει ότι το όνομα της νεογέννητης κόρης τους, Μιράντα, αποτελεί φόρο τιμής στη μητέρα της Αλεξάνδρας, η οποία συγκινήθηκε ιδιαίτερα όταν έμαθε την απόφαση των δύο γονιών.
