Αναστάτωση προκλήθηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου στη Μήλο, όταν το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Κίσσαμος» προσάραξε σε αβαθή ύδατα λίγο μετά τον απόπλου του από το λιμάνι του Αδάμαντα, έπειτα από απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας.

Σύμφωνα με το Λιμενικό Σώμα, το πλοίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Πειραιάς – Μήλος – Σούδα, μεταφέροντας 1.246 επιβάτες και περισσότερα από 100 μέλη πληρώματος.

Επέστρεψε με ίδια μέσα στο λιμάνι

Μετά την εκδήλωση της βλάβης, κινητοποιήθηκαν άμεσα δυνάμεις του Λιμενικού, ενώ στην περιοχή έσπευσαν επίσης αλιευτικό σκάφος και επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο για προληπτική συνδρομή, εφόσον χρειαζόταν.

Το πλήρωμα του μηχανοστασίου κατάφερε να αποκαταστήσει τη βλάβη και το πλοίο επέστρεψε με ίδια μέσα και με ασφάλεια στο λιμάνι του Αδάμαντα, όπου παραμένει δεμένο.

Απαγορεύτηκε ο απόπλους

Οι λιμενικές αρχές διερευνούν τα αίτια της απώλειας ηλεκτρικής ενέργειας που οδήγησε στην προσάραξη, ενώ μέχρι να ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενοι τεχνικοί έλεγχοι απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου.

Η ανακοίνωση της ANEK Lines

Σε ανακοίνωσή της, η ANEK Lines γνωστοποίησε ότι η τεχνική βλάβη παρουσιάστηκε στις 03:10, λίγο μετά τον απόπλου του πλοίου από τη Μήλο.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, το πρόβλημα αποκαταστάθηκε από το πλήρωμα του μηχανοστασίου, ενώ το «Κίσσαμος» επέστρεψε με ασφάλεια στο λιμάνι, όπου αναμένεται να επιθεωρηθεί από τις αρμόδιες αρχές.

Η εταιρεία επισημαίνει ότι βρίσκεται σε συνεχή συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες και θα προχωρήσει σε νέα ενημέρωση μόλις υπάρξουν νεότερες εξελίξεις.

About The Author

Αφήστε μια απάντηση

Share via
Copy link