Η παρουσιάστρια αποχαιρέτησε τη φετινή σεζόν του επιτυχημένου τηλεπαιχνιδιού, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο αλλαγών ενόψει της νέας χρονιάς, χωρίς να δώσει το καθιερωμένο ραντεβού για τον Σεπτέμβριο

Με μία ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Ζέτα Μακρυπούλια αποχαιρέτησε τη φετινή σεζόν του «Ρουκ Ζουκ», προκαλώντας απορίες σχετικά με το επαγγελματικό της μέλλον στον ΑΝΤ1. Το μήνυμά της, που δημοσιεύθηκε μετά την ολοκλήρωση των φετινών επεισοδίων την Παρασκευή 26 Ιουνίου, περιείχε διατυπώσεις που ερμηνεύτηκαν ως υπαινιγμοί για πιθανές εξελίξεις.

Η παρουσιάστρια και ηθοποιός συνόδευσε την ανάρτησή της με φωτογραφίες και στιγμιότυπα από τη χρονιά που ολοκληρώθηκε, κάνοντας έναν σύντομο απολογισμό της πολυετούς πορείας της στο τηλεπαιχνίδι.

«Μια ακόμη χρονιά γεμάτη “Ρουκ Ζουκ” έφτασε στο τέλος της! Εννέα ολόκληρα χρόνια, εννέα κύπελα! Άπειρες ομάδες, πάνω από 1.500 επεισόδια! Το “ευχαριστώ” είναι πλέον λίγο, όμως δεν υπάρχει κάτι πιο κατάλληλο για όλη αυτή την αγάπη που έχουμε λάβει. Εμείς μέσα από αυτό το παιχνίδι γίναμε και πάλι παιδιά και διασκεδάσαμε πολύ. Ελπίζουμε το ίδιο και για όλους εσάς. Καλό καλοκαίρι! Μην ξεχνάτε ποτέ να παίζετε σαν μικρά παιδιά», έγραψε αρχικά.

Εκείνο όμως που τράβηξε περισσότερο την προσοχή ήταν η αναφορά της στο μέλλον, καθώς, αντί να ανανεώσει το τηλεοπτικό ραντεβού με το κοινό για τη νέα σεζόν, σημείωσε χαρακτηριστικά: «Τώρα για το μέλλον… θα επανέλθω! Ίσως και όχι… Θα δείξει…».

Η συγκεκριμένη φράση ήταν αρκετή για να πυροδοτήσει συζητήσεις και εικασίες γύρω από το αν η Ζέτα Μακρυπούλια θα συνεχίσει να βρίσκεται στο τιμόνι του «Ρουκ Ζουκ» ή αν ετοιμάζεται για το επόμενο επαγγελματικό της βήμα. Μέχρι στιγμής, πάντως, δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση που να ξεκαθαρίζει τις προθέσεις της ή τις αποφάσεις του σταθμού για τη νέα τηλεοπτική περίοδο.

About The Author

Αφήστε μια απάντηση

Share via
Copy link