Αντιμέτωπη με έναν… γλυκό εφιάλτη βρέθηκε μια μητέρα στο Κεντάκι των Ηνωμένων Πολιτειών, όταν ο 8χρονος γιος της έκανε διαδικτυακή παραγγελία χιλιάδων γλειφιτζουριών, χρεώνοντας τον λογαριασμό της με 3.500 ευρώ.

Η ιστορία έγινε viral μέσα σε λίγες ώρες, αφού η Holly LaFavers, η μητέρα του μικρού Liam, βρήκε στο κατώφλι του σπιτιού της… 22 τεράστια κουτιά γεμάτα γλειφιτζούρια. Όπως εξήγησε η ίδια, ο γιος της χρησιμοποίησε το κινητό της εν αγνοία της και μέσω Amazon έκανε παραγγελία για 70.000 γλυκίσματα.

Όταν εκείνη ανακάλυψε τι είχε συμβεί, έπαθε σοκ. Ο μικρός της είπε με απόλυτη φυσικότητα πως ήθελε να οργανώσει μια γιορτή και να μοιράσει τα γλειφιτζούρια στους φίλους του. Η LaFavers δήλωσε χαρακτηριστικά: «Όταν είδα το ποσό της χρέωσης, ένιωσα ότι μου κόπηκε η ανάσα».

Ακύρωση παραγγελίας και happy end

Ευτυχώς, η παραγγελία δεν είχε ολοκληρωθεί πλήρως. Οκτώ από τα συνολικά κιβώτια δεν είχαν ακόμα παραδοθεί, γεγονός που της έδωσε τη δυνατότητα να προχωρήσει στην ακύρωση του υπόλοιπου φορτίου. Με επιμονή και συνεχείς επικοινωνίες με την τράπεζά της και την Amazon, κατάφερε τελικά να επιστρέψει τα προϊόντα και να πάρει πίσω τα χρήματά της.

Σε ανάρτησή της στο Facebook, η Holly ενημέρωσε φίλους και γνωστούς ότι μετά από μεγάλη ταλαιπωρία, η Amazon επικοινώνησε μαζί της και της διαβεβαίωσε ότι θα της επιστραφεί το πλήρες ποσό.

Μετά την περιπέτεια, η μητέρα φρόντισε να αλλάξει τις ρυθμίσεις του τηλεφώνου της ώστε να αποτρέψει στο μέλλον… παιδικές εκπλήξεις τέτοιου μεγέθους.


Leave a Comment

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

    Αφήστε μια απάντηση