Η Rolex παραμένει ακατάβλητη στην ελληνική αγορά, όπως και διεθνώς, καταγράφοντας σημαντική αύξηση πωλήσεων τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία της Rolex Ελλάς, η εταιρεία που διαχειρίζεται τα διάσημα ελβετικά ρολόγια, καθώς και τα ρολόγια Tudor, αύξησε τις πωλήσεις της από 61,43 εκατ. ευρώ το 2019 σε 100,36 εκατ. ευρώ το 2024, σημειώνοντας άνοδο περίπου 40 εκατ. ευρώ. Σημαντικό μέρος αυτής της αύξησης οφείλεται και στις ανατιμήσεις των προϊόντων μετά την πανδημία.

Παρά τη θεαματική αύξηση των πωλήσεων, η Rolex Ελλάς παρουσίασε μείωση της κερδοφορίας της. Τα καθαρά κέρδη μετά φόρων υποχώρησαν από 9,24 εκατ. ευρώ το 2019 σε 7,7 εκατ. ευρώ το 2024, κυρίως λόγω σημαντικής αύξησης των λειτουργικών δαπανών. Τα έξοδα διοίκησης και διάθεσης αυξήθηκαν στα 4,98 εκατ. και 4,43 εκατ. ευρώ αντίστοιχα, σε σύγκριση με 3,13 και 3,06 εκατ. ευρώ το 2019.

Μέρισμα προς τους μετόχους

Η Rolex Ελλάς διαθέτει στους μετόχους μέρισμα συνολικού ύψους 10,68 εκατ. ευρώ για το 2024. Το ποσό περιλαμβάνει τα 7,7 εκατ. ευρώ από τα καθαρά κέρδη της χρήσης, καθώς και 2,97 εκατ. ευρώ από προηγούμενες χρήσεις.

Ζήτηση και δευτερογενής αγορά

Η ζήτηση για τα ρολόγια της Rolex παραμένει υψηλή, με τη σταθερή αξία τους να τα καθιστά ακόμη και επενδυτικό αντικείμενο. Μετά την πανδημία, τα ρολόγια της Rolex είτε μεταχειρισμένα είτε καινούργια, πωλούνται συχνά σε τιμές υψηλότερες από τις επίσημες τιμές καταλόγου, ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα και ισχύ του brand.

Τον Απρίλιο του 2024, η Rolex παρουσίασε τα νέα της μοντέλα στη διεθνή έκθεση “Watches and Wonders” στη Γενεύη, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική της παρουσίας στην κορυφή της αγοράς, τόσο στον πρωτογενή όσο και στον δευτερογενή τομέα πώλησης.

Leave a Comment

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

    Αφήστε μια απάντηση