Ένας Σκωτσέζος επιχειρηματίας επιχείρησε να προωθήσει την επιχείρησή του με μια πρωτότυπη αλλά ατυχή διαφημιστική καμπάνια, που τελικά προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις.

Ο Κορνίλιους Κέλι, ιδιοκτήτης της Big Duck Bathrooms στο Ιστ Εντ της Γλασκώβης, παρήγγειλε μια γιγαντιαία πλαστική φιγούρα ύψους 10 μέτρων, εμπνευσμένη από τον τρομακτικό χαρακτήρα Mike Myers της ταινίας «Halloween». Η κούκλα κρατούσε ματωμένο μαχαίρι και φορούσε μπλούζα που έγραφε: «Δολοφονήσαμε όλους τους ανταγωνιστές… στις τιμές».

Μια ατυχής σύμπτωση που προκάλεσε σάλο

Αυτό που ο Κέλι δεν γνώριζε, ήταν πως λίγες ημέρες νωρίτερα, ένας 15χρονος, ο Αμέν, είχε δολοφονηθεί με μαχαίρι στην ίδια περιοχή. Η εμφάνιση της ανατριχιαστικής φιγούρας προκάλεσε οργή στους κατοίκους, οι οποίοι θεώρησαν τη διαφήμιση μακάβρια και προσβλητική.

Η τεράστια κούκλα μεταφέρθηκε στους δρόμους της Γλασκώβης και στη συνέχεια «σταθμεύτηκε» στη συνοικία Ντενιστούν, όπου σημειώθηκε η δολοφονία. Η τοπική κοινωνία αντέδρασε έντονα, κατακλύζοντας τα social media με αρνητικά σχόλια και καταγγελίες κατά της επιχείρησης.

Δημόσια κατακραυγή και παρέμβαση των αρχών

Η κατακραυγή ήταν τόσο έντονη, που το δημοτικό συμβούλιο της Γλασκώβης δέχθηκε εκατοντάδες τηλεφωνήματα με παράπονα. Πολλοί χαρακτήρισαν τη διαφήμιση «άρρωστη», ενώ άλλοι κατηγόρησαν τον επιχειρηματία για έλλειψη ενσυναίσθησης.

«Δεν ήξερα, ήταν απλώς ένα αστείο» – Η απολογία του επιχειρηματία

Βλέποντας τις έντονες αντιδράσεις, ο Κέλι απέσυρε την κούκλα και προχώρησε σε δημόσια συγγνώμη, δηλώνοντας:

🔹 «Δεν είχα ιδέα για το περιστατικό. Ήθελα απλώς να κάνω ένα αστείο, δεν ήθελα να προσβάλω κανέναν».

Ωστόσο, βίντεο της διαφήμισης συνεχίζουν να κυκλοφορούν στα social media της επιχείρησης, τροφοδοτώντας την οργή του κόσμου.

«Δεν υπάρχει τίποτα αστείο σε αυτό» – Η αντίδραση των κατοίκων

Οι κάτοικοι παραμένουν εξοργισμένοι, με πολλούς να τονίζουν πως τέτοιου είδους διαφημιστικές κινήσεις ξεπερνούν τα όρια του χιούμορ.

🔹 «Όποιος βρίσκει κάτι τέτοιο αστείο, έχει σοβαρό πρόβλημα», ανέφερε ένας κάτοικος.
🔹 «Απαράδεκτο. Αυτή η διαφήμιση δεν είναι αστεία, είναι προσβλητική», πρόσθεσε άλλος.

Το περιστατικό αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα του πώς μια κακοσχεδιασμένη διαφημιστική ιδέα μπορεί να μετατραπεί σε τεράστιο κοινωνικό σκάνδαλο. Και σε αυτή την περίπτωση, το χιούμορ κατέληξε σε πανωλεθρία.

Leave a Comment

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

    Αφήστε μια απάντηση