Αναστάτωση προκλήθηκε το απόγευμα της Τρίτης στη Νέα Μαγνησία Λαμίας, όταν ένα μεγάλο φίδι βρέθηκε στο εσωτερικό σταθμευμένου αυτοκινήτου, προκαλώντας την κινητοποίηση της Πυροσβεστικής.
Η οδηγός του οχήματος αντιλήφθηκε την παρουσία του ερπετού τη στιγμή που επέστρεψε για να παραλάβει το αυτοκίνητό της, καθώς το είδε κουλουριασμένο κοντά στα πεντάλ. Έντρομη ειδοποίησε αμέσως τις αρμόδιες αρχές.
Επιχείρηση απεγκλωβισμού
Πυροσβέστες έφτασαν στο σημείο και επιχείρησαν να απομακρύνουν το φίδι, ωστόσο το ερπετό κατάφερε να κρυφτεί βαθιά στο εσωτερικό του ταμπλό, δυσκολεύοντας σημαντικά την επιχείρηση.
Μετά από αρκετές προσπάθειες, αποφασίστηκε να τεθεί σε λειτουργία το σύστημα κλιματισμού του οχήματος, προκειμένου το φίδι να εγκαταλείψει την κρυψώνα του.
Μεταφορά σε συνεργείο
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας το ερπετό τραυματίστηκε θανάσιμα, πιθανότατα από εξάρτημα του συστήματος εξαερισμού.
Στη συνέχεια, το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε σε ηλεκτρολογείο, όπου χρειάστηκε να αποσυναρμολογηθεί μέρος του ταμπλό ώστε να απομακρυνθεί το νεκρό φίδι.
Το περιστατικό προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση στην περιοχή, ενώ υπενθυμίζει την ανάγκη ιδιαίτερης προσοχής τους καλοκαιρινούς μήνες, όταν ερπετά αναζητούν σκιερά και δροσερά σημεία για να προστατευτούν από τις υψηλές θερμοκρασίες.
