Για τις ανθρώπινες σχέσεις και την προσωπική της ζωή μίλησε η Αποστολία Ζώη, παραδεχόμενη πως αυτή την περίοδο είναι μόνη και δεν σκοπεύει να μπει σε μια σχέση απλώς και μόνο για να μην είναι μόνη.

Η τραγουδίστρια, μιλώντας στην εκπομπή «Breakfast@Star», εξέφρασε τον προβληματισμό της για τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσονται σήμερα οι σχέσεις, σημειώνοντας ότι οι άνθρωποι δεν επενδύουν πλέον όσο παλαιότερα στην ουσιαστική επικοινωνία και στη διατήρηση ενός δεσμού.

«Έχουμε χάσει τα βασικά»

Η Αποστολία Ζώη υποστήριξε ότι οι σχέσεις έχουν αποκτήσει επιφανειακό χαρακτήρα, με τους ανθρώπους να εγκαταλείπουν εύκολα κάθε προσπάθεια όταν προκύπτουν δυσκολίες.

«Έχουμε χάσει τα βασικά σε μια σχέση και αυτό είναι που με στενοχωρεί περισσότερο», ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι πλέον όλα εξελίσσονται με γρήγορους ρυθμούς, σαν «fast food», χωρίς υπομονή και πραγματική διάθεση να χτιστεί κάτι ουσιαστικό.

«Προτιμώ να είμαι μόνη μέχρι να έρθει κάτι αληθινό»

Η τραγουδίστρια ξεκαθάρισε πως δεν την εκφράζει η λογική μιας σχέσης μόνο για την εικόνα ή για να μη νιώθει μόνη.

Όπως είπε, προτιμά να περιμένει μέχρι να γνωρίσει έναν άνθρωπο που θα αξίζει πραγματικά, αντί να συμβιβαστεί με κάτι που δεν την καλύπτει.

Με χιούμορ, πάντως, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο ενός νέου έρωτα, λέγοντας: «Αν μου τύχει ένας έρωτας τώρα που καλοκαιριάζει, θα σας ενημερώσω».

About The Author

Αφήστε μια απάντηση

Share via
Copy link