image00001 20241104133711135 mk3zGw0Kz7HEE7k7

Η πώληση «κονσερβοποιημένου αέρα» από τουριστικά μέρη αποτελεί μια νέα προσέγγιση του μάρκετινγκ που αξιοποιεί το στοιχείο του ασυνήθιστου και του «πρωτότυπου αναμνηστικού».

Στην περίπτωση της λίμνης Κόμο, η ιταλική εταιρεία ItalyComunica εμπορεύεται 400 ml «100% αυθεντικού αέρα» από τη γραφική περιοχή, προσφέροντας στους τουρίστες ένα ιδιαίτερο και ασυνήθιστο «souvenir». Κάθε κουτί κοστίζει 9,90 ευρώ, ενώ οι πωλήσεις φαίνεται να κερδίζουν έδαφος, ιδιαίτερα λόγω της αύξησης των τουριστών στην περιοχή.

Ο Davide Abagnale, ειδικός στο μάρκετινγκ, ξεκίνησε με αφίσες της λίμνης Κόμο ως αναμνηστικά, επεκτείνοντας τώρα τη γκάμα σε «κονσερβοποιημένο αέρα» για όσους επιθυμούν ένα ιδιαίτερο ενθύμιο. Σύμφωνα με δηλώσεις του, σκοπός του προϊόντος είναι να φέρει στους επισκέπτες μια «ανάμνηση στην καρδιά» και να προσφέρει κάτι εύκολο στη μεταφορά. Μάλιστα, οι τουρίστες μπορούν να επαναχρησιμοποιούν τα κουτάκια ως θήκες για μικροαντικείμενα.

Ωστόσο, δεν συμφωνούν όλοι με αυτήν την πρωτοβουλία. Ο δήμαρχος του Κόμο, Alessandro Rapinese, αν και δεν εκφράζει αντίρρηση, θα προτιμούσε πιο παραδοσιακά αναμνηστικά όπως τα τοπικά μεταξωτά μαντήλια.

Αυτή η τάση δεν είναι μοναδική στην Ιταλία. Ανάλογες προσπάθειες έχουν γίνει στη Νάπολη, ενώ υπάρχουν παραδείγματα από το Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά και την Ισλανδία. Η ιδέα μπορεί να ακούγεται παράξενη, όμως έχει αποδειχθεί ελκυστική, ειδικά σε αγορές όπως αυτή της Κίνας, όπου ο «καθαρός αέρας» από το εξωτερικό συχνά αντιμετωπίζεται ως ιδιαίτερο προϊόν.

Leave a Comment

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

    Αφήστε μια απάντηση