241101095007 starbucks mnlvWM2XzVH4KN9z

Αντιμέτωπη με σημαντική πτώση στις πωλήσεις και μείωση της πελατειακής βάσης, η Starbucks σχεδιάζει μια σειρά αλλαγών με στόχο να ενισχύσει την εμπειρία των καταναλωτών.

Ο νέος CEO της εταιρείας, Μπράιαν Νίκολ, παρουσίασε τα μέτρα που προγραμματίζει για να αντιστρέψει την πτωτική πορεία της επιχείρησης.

Κάποιες από τις πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν τη χρήση κεραμικών φλιτζανιών για τους πελάτες που επιλέγουν να καθίσουν στα καταστήματα, καθώς και την επιστροφή της παράδοσης να γράφονται τα ονόματα στις χάρτινες κούπες με στυλό Sharpie, ενισχύοντας τη φιλική αίσθηση που πολλοί εκτιμούν.

Η απόφαση αυτή έρχεται μετά από μια δύσκολη χρονιά για τη Starbucks, με πωλήσεις να σημειώνουν πτώση 6% το τελευταίο τρίμηνο και τον αριθμό συναλλαγών να μειώνεται κατά 10%. Παράλληλα, ο Νίκολ προανήγγειλε ότι οι τιμές στα μενού των καταστημάτων της Starbucks στη Βόρεια Αμερική θα παραμείνουν σταθερές έως το τέλος του οικονομικού έτους, σε μια προσπάθεια να ελκύσουν πελάτες με οικονομικές ανησυχίες.

Σε μια επιπλέον κίνηση, η Starbucks θα καταργήσει την επιβάρυνση για την προσθήκη φυτικού γάλακτος σε ροφήματα, όπως τα λάτε και τα καπουτσίνο, μειώνοντας έτσι το κόστος για τους πελάτες που επιλέγουν εναλλακτικά γαλακτοκομικά προϊόντα, όπως το γάλα βρώμης, σόγιας ή αμυγδάλου. Η αλλαγή αυτή θα ισχύσει σε όλα τα εταιρικά καταστήματα στις ΗΠΑ και τον Καναδά.

Οι επενδυτές δείχνουν εμπιστοσύνη στο πλάνο του Νίκολ, με τη μετοχή της Starbucks να σημειώνει άνοδο άνω του 25% από τότε που ανέλαβε τα ηνία της εταιρείας. Ο CEO δήλωσε πως η ομάδα του εργάζεται εντατικά ώστε κάθε επίσκεψη στα καταστήματα να αξίζει, βελτιώνοντας την ταχύτητα εξυπηρέτησης και προσφέροντας μια πιο προσιτή και ευχάριστη εμπειρία καφέ. Με στόχο τη γρηγορότερη εξυπηρέτηση, η Starbucks σχεδιάζει επίσης να δημιουργήσει ειδικούς χώρους παραλαβής για παραγγελίες μέσω κινητών συσκευών, στοχεύοντας σε χρόνο παράδοσης ποτών εντός τεσσάρων λεπτών.

Οι αλλαγές αυτές ευελπιστούν να επαναφέρουν την αίσθηση «γειτονικού καφέ» και να ενδυναμώσουν τη σχέση της Starbucks με τους πελάτες της, προσφέροντάς τους ένα οικείο περιβάλλον και μεγαλύτερη αξία.

Leave a Comment

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

    Αφήστε μια απάντηση